Białko dla wegan i wegetarian. Jak uzupełnić niedobory?

Białko dla wegan i wegetarian. Jak uzupełnić niedobory?

„Skąd ty czerpiesz białko?”: to pytanie, które przynajmniej raz weganin i wegetarianin usłyszy lub już usłyszał od zmartwionego „mięsożercy”. Tymczasem osoby na diecie roślinnej wiedzą, że nie brak żywności, która zawiera więcej białka niż mięso – i że to właśnie niektóre rośliny są lepszym i zdrowszym jego źródłem. Jak uzupełnić niedobory białka w diecie wegańskiej i wegetariańskiej? O tym napiszemy dziś parę słów.

Rośliny strączkowe – bogate źródło białka

Czy wiesz, że w 100 g soi znajduje się 36 g białka, a w mięsie z kurczaka o takiej masie – 27g? Rośliny strączkowe stanowią bogate źródło białka, dlatego warto włączyć je do swojej codziennej diety. Nie wszyscy jednak za nimi przepadają; co zrobić, gdy smak grochu, fasoli czy wspomnianej już soi niekoniecznie Ci odpowiada, ale musisz uzupełnić niedobory białka?

Produktem dla Ciebie jest nasze ekologiczne białko z grochu żółtego. To wysoko skoncentrowane naturalne białko roślinne: w 100 g zawiera aż 82,3 g białka, co stanowi 164% średniego dziennego zapotrzebowania osoby dorosłej! Do sporządzenia zalecanej dziennej porcji roztworu wystarczy zatem mniej więcej 30 g produktu. Białko roślinne z grochu pochodzącego z ekologicznych upraw polecamy nie tylko wegetarianom, lecz także sportowcom szukającym zamiennika standardowego białka serwatkowego. Strączki w żadnej innej postaci nie dostarczą takiej porcji białka jak w tej, którą proponujemy.

Białko konopne: wiele zalet w jednym produkcie

O produktach z konopi już pisaliśmy na naszym blogu; wymieniliśmy wtedy liczne prozdrowotne właściwości tej niezwykłej rośliny. Białko konopne, które także znajdziesz w naszej ofercie, wytwarzane ze zmielonych nasion konopi, zawiera kompletny zestaw białka oraz niezbędne kwasy tłuszczowe w proporcjach optymalnych dla ludzkiego organizmu. Białko konopne jest produktem zalecanym nie tylko do uzupełnienia niedoborów białka: stanowi źródło świetnie zbilansowanych kwasów tłuszczowych, błonnika i łatwo przyswajalnych minerałów.

Białko z ziaren konopi to produkt „wielozadaniowy” i to nie tylko ze względu na to, jak wiele ważnych składników zawiera. Smak wysokoproteinowego proszku jest przyjemny, można go więc dodać do licznych potraw, a nie po prostu sporządzić roztwór gotowy do spożycia; dodany do koktajlu, sałatki czy zupy podniesie ich wartość odżywczą, dostarczając organizmowi wszystkiego, czego potrzebuje, by zachować zdrowie i witalność.

Dodane przez: CSGroup CSGroup Kategoria: Blog Dnia: Komentarz: 0 Wyświetlenia: 73

Podobne tagi

    Komentarze

    scanner